درمان قطعی سریع فوری درد بواسیر

مسکن فوری درد بواسیر (کاهش سریع درد هموروئید در خانه )

بیماری بواسیر با هموروئید شایع ترین نوع از بیماری های مقعدی است که حداقل یک دوم از افراد در طول زندگی آن را تجربه می‌کنند. این بیماری در واقع متورم شدن و یا گشاد شدن سیاهرگ های مقعدی داخل کانال مقعد و یا خارج از آن است که معمولاً در اثر اعمال فشار به این عروق در نتیجه عوامل مختلفی نظیر یبوست مداوم ایجاد می‌شود.

بواسیر وضعیتی اورژانسی به شمار نمی رود، اما اغلب علائم بیماری نظیر درد، خونریزی، بیرون زدگی‌های گوشتی از مقعد و … به حدی آزار دهنده است، که نیاز به درمان قطعی را شدت می بخشد.

برای درمان فوری اقدام کنید

همین حالا برای درمان فوری هموروئید اقدام کنید و از طریق شماره زیر با کلینیک درمان لیزر تماس بگیرید.

از سریع ترین روش‌ها و راه‌های درمان فوری بواسیر(هموروئید) می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم:

درمان فوری بواسیر (هموروئید) با لیزر

در صورتی که بیشتر از چند هفته از شروع بیماری شما گذشته و به دنبال راهی برای درمان فوری بواسیر یا هموروئید هستید، روش لیزر و جراحی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

بهترین راه درمان قطعی بواسیر بدون عمل جراحی، روش سرپایی لیزراست که در کلینیک و در کمتر از نیم ساعت انجام می شود و هیچ یک از عوارض و مشکلات جراحی را ندارد.

در این روش بافت آسیب دیده و متورم شده با استفاده از لیزر حذف می‌شود، آسیبی به بافت های اطراف بواسیر وارد نشده و همزمان با برش اعصاب و عروق خونی آسیب دیده ترمیم شود. این مورد موجب شده بیمار درد و خونریزی کمتری را متحمل شود.

لیزر درمانی مزایای مختلفی از جمله سرعت بخشیدن در درمان و کاهش عوارض بعد از جراحی را دارد. در ضمن لیزر سرپایی انجام شده و همین امر موجب شده نیازی به بیهوشی یا بستری شدن در بیمارستان نباشد.

اما مهمترین مزیت روش درمان فوری بواسیر با لیزر، بی خطر بودن درمان است. زیرا که لیزر تمام بافت آسیب دیده را از بین برده و در صورتی که بیمار نسبت به نکات پیشگیرانه متعهد باشد، هرگز مجدداً این بیماری را تجربه نخواهد کرد.

جراحی

یکی دیگر از روش‌های درمان سریع و فوری هموروئید؛ جراحی یا هموروئیدکتومی است. در این روش که در بیمارستان و تحت بیهوشی انجام می شود، تمام بافت های آسیب دیده و قسمتی از اطراف آن، قطع می شود.

عکس درمان فوری بواسیر

مسلماً این درمان بدون عوارض نبوده و درد و خونریزی بسیاری را به همراه دارد. در ضمن جراحی دوره نقاهت طولانی مدت داشته که در برخی موارد از ۴ هفته نیز گذر می کند. از عوارض شایع بعد از جراحی هموروئیدکتومی می‌توانیم به بی اختیاری، درد شدید و عفونت اشاره کنیم.

جراحی معمولاً درمان قطعی شناخته نمی‌شود، اما در مواردی مشاهده شده که پس از آن، هموروئید مجدداً عود نموده است. پس لازم است پس از درمان نیز نکات پیشگیرانه نظیر مصرف فیبر، نوشیدن آب کافی، ورزش و …. را رعایت نمایید.

مشاوره قبل از درمان

قبل از اقدام به جراحی و لیزر می توانید جهت دریافت مشاوره از طریق واتساپ با کارشناسان ما در تماس باشید.

درمان فوری درد بواسیر در خانه

در صورتیکه در روزهای ابتدایی بیماری هستید و هنوز هموروئید پیشرفت نکرده، یکی از روش‌ها برای بهبود علائم و درمان فوری هموروئید استفاده از درمان های خانگی است که می تواند علائم بیماری مانند درد و التهاب را بهبود بخشد.

درمان فوری درد بواسیر در خانه

از مهمترین موارد درمان خانگی می توانیم به استفاده از کمپرس سرد، نشستن در آب گرم، داروهای مسکن و … اشاره کنیم. در نظر داشته باشید، روش‌های خانگی تنها قادر است موقتاً علائم بیماری را تسکین بخشد و تاثیری در برطرف کردن قطعی بیماری نخواهد داشت.

تسکین فوری درد بواسیر (هموروئید)

یکی از مهمترین نشانه های آزار دهنده به خصوص در رابطه با بواسیر خارجی درد شدید و آزار دهنده است که تقریباً تمامی بیماران آن را تجربه می‌کنند. خلاصی از درد ناشی از این بیماری با استفاده از روش‌های مختلفی انجام می شود، که از مهمترین آنها می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم:

مسکن قوی برای درد بواسیر

یکی از راهکارهای سریع برای درمان درد هموروئید، مصرف داروهای مسکن است، که از جمله آنها می توانیم به قرص استامینوفن، ژلوفن و … اشاره کنیم.

یک مسکن قوی برای درد بواسیر، پمادهای مسکن نظیر پماد لیدوکائین است. این مسکن قوی به سرعت درد ناشی از بیماری از برطرف می کند. اما به یاد داشته باشید، این روش‌ها تنها درمانی موقتی هستند و درد با از بین رفتن اثرات دارو مجدداً باز می گردد.

شیاف و پماد آنتی هموروئید هم از بهترین داروهایی هستند که در کاهش علائم و تسکین درد بواسیر تاثیر زیادی دارند و توسط پزشکان تجویز می‌شوند.

تسکین درد با حمام سیتز

یکی از روش‌های درمان فوری درد بواسیر، استفاده از حمام سیتز یا نشیمن است. در این روش تنها کافی است، فرد برای مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه در آب گرم بنشیند. گرما با افزایش گردش خون در این ناحیه به کاهش درد بیمار کمک می کند.

کمپرس یخ برای تسکین درد بواسیر

کمپرس یخ از طریق انتقال سرما به موضع درد بیمار را فوراً برطرف می کند. برای این منظور کافی است چند تکه یخ را درون کیسه پلاستیکی قرار داده و بعد پیچیدن آن در حوله، به مدت ۱۰ دقیقه بر روی موضع قرار دهید. از تماس مستقیم یخ ها با موضع بپرهیزید.

درمان درد بواسیر با بوتاکس

بوتاکس، تزریق سم بوتولینوم به عضله اسفنکتر مقعدی است. این سم با فلج موقت عضله درد آن را تا حد قابل توجهی کاهش میدهد.

این روش معمولاً بعد از جراحی هموروئیدکتومی به منظور تسکین درد بعد از عمل انجام می شود و عوارض خاص خود نظیر بی اختیاری را به همراه خواهد داشت. درمان بوتاکس تنها طی ۲ الی ۶ ماه اثر گذار است و پس از طی این مدت اثرات سم از بین می روند.

دیدگاه بگذارید

avatar
200
  Subscribe  
Notify of