دکتر جراح فیستول

بهترین دکتر جراح فیستول مقعد در تهران {کلینیک معتبر}

­بیماران مبتلا به فیستول مقعدی معمولا اطلاعات و آگاهی کافی درباره این بیماری نداشته و نمی‌دانند دکتر فیستول چه کسی است و باید به چه متخصصی مراجعه کنند؟

بیماری فیستول چیست؟ یک بیماری عفونی است که معمولا در ناحیه مقعد ایجاد می شود و علائم آزاردهنده ای برای بیمار ایجاد می کند. این بیماری به معنی اتصال و ارتباط غیر طبیعی میان دو بخش از بدن است که به وسیله یک مجرای باریک عفونی به یکدیگر متصل می شوند.

در ادامه این مقاله به سوالات بیماران در مورد این بیماری و زمانی که باید به پزشک متخصص فیستول مراجعه کنند، پاسخ خواهیم داد.

علائم فیستول و زمان مراجعه به پزشک متخصص

احتمال اینکه این عارضه در سایر نواحی بدن هم بروز پیدا کند وجود دارد، اما فیستول مقعدی شایع ترین نوع این اتصال است که معمولا بین دیواره داخلی رکتوم و پوست اطراف مقعد ایجاد می‌شود. فیستول مقعدی با علائم زیر همراه است:

  • مشاهده شکاف یا سوراخ در اطراف مقعد
  • احساس درد هنگام مدفوع
  • التهاب و برآمدگی در اطراف مقعد
  • مشاهده آبسه‌های عفونی با عود مکرر
  • قرمز شدن پوست اطراف مقعد

زمانی که عفونت فیستول پیشرفت کند، نواحی بیشتری از بدن، درگیر عفونت این بیماری می شود و تعداد مسیرهای آن افزایش می یابد. حتی ممکن است این عفونت کل بدن را تحت تاثیر قرار دهد و باعث تب و لرز شود.

نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که این عارضه مقعدی با دارو درمان نمی‌شود و تنها راه رهایی از این بیماری، جراحی و لیزر است.

اما توصیه می کنیم برای درمان فیستول به یک پزشک با تجربه و متخصص مراجعه کنید تا حین جراحی به بافت اطراف و عضلات اسفنکتر آسیب وارد نشود.

تعیین وقت بهترین دکتر فیستول از درمان لیزر

اگر نیاز به مشاوره سریع دارید، می‌توانید از طریق شماره زیر با درمان لیزر تماس بگیرید.

برای فیستول به چه دکتری مراجعه کنیم؟

با توجه به اینکه تنها راه‌ درمان فیستول جراحی یا لیزر است، برای درمان این عارضه باید به یک جراح کولورکتال یا جراح عمومی که سابقه عمل‌های موفق این بیماری را داشته باشد، مراجعه کنید.

برای آشنایی با روش‌های عمل جراحی فیستول و همچنین لیزر فیستول، می‌توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

البته برای تشخیص این عارضه می توانید به دکتر داخلی، عمومی و متخصص گوارش هم مراجعه کنید. اما برای صرفه جویی در وقت و هزینه به شما توصیه می‌کنیم که از همان ابتدا به دکتر جراح فیستول مراجعه کنید.

گاهی تشخیص بیماری فقط با معاینه بالینی امکانپذیر نیست و برای پیدا کردن مسیر فیستول، نیاز به انجام آزمایشاتی مثل اسکن، سونوگرافی و غیره است.

عکس دکتر فییستول

ویژگی های بهترین دکتر فیستول مقعد

با توجه به اینکه مقعد ناحیه بسیار حساسی است و طبق تجربیات بیماران، توصیه می کنیم در زمان انتخاب پزشک به موارد زیر توجه کنید:

  • اگر برایتان مقدور است از بیماران سابقی که توسط این پزشک درمان شده اند، درباره روند بهبود پرس و جو کنید.
  • از میزان تخصص و تسلط پزشک به آناتومی مقعد و درمان اینگونه بیما‌ری‌ها اطمینان حاصل کنید.
  • از پزشک بخواهید که توضیحات کافی درباره روش جراحی، هزینه و طول دوران نقاهت و عوارض احتمالی این روش را به شما ارائه دهد.
  • پزشکی را انتخاب کنید که در صورت بروز مشکلات بعد از درمان، وقت کافی برای رسیدگی به شما را داشته باشد.

زمان مراجعه به جراح فیستول

توصیه همیشگی ما به بیماران این است که به محض مشاهده هر گونه علائم غیر طبیعی در ناحیه مقعد، به دکتر مراجعه کنند. به طور کلی عفونت این بیماری خیلی سریع پیشرفت می کند و هر چقدر دیرتر برای درمان آن اقدام شود، بیماری پیچیده تر خواهد شد و بهبود آن سخت تر است.

مشاهده عکس فیستول می‌تواند در تشخیص سریع‌تر این بیماری به شما کمک کند.

تشخیص سریع توسط پزشک متخصص

برای تعیین وقت معاینه و تشخیص سریع فیستول از طریق شماره زیر با کلینیک تماس بگیرید.

بهترین دکتر فیستول در تهران{جراح و متخصص}

اگر به دنبال بهترین دکتر فیستول در تهران یا شهر محل زندگی خود هستید، حتما به موارد بالا توجه کنید. درمان لیزر یکی از مراکز تخصصی لیزر بیماری‌های نشیمنگاهی در تهران است که بیماری های مقعدی مثل فیستول را با روش نوین لیزر و بصورت سرپایی توسط پزشک متخصص و با تجربه، درمان می‌کند.

روش نوین لیزر در این مرکز تحت نظر کادر مجرب و دلسوز و پزشک متخصص، با استفاده از بهترین دستگاه‌ها انجام می شود و تاکنون توانسته رضایت بالای مراجعین را جلب کند.

همچنین کلینیک درمان لیزر برای بیمارانی که از سایر شهرها مراجعه می‌کنند، شرایطی را در نظر می‌گیرد که بتوانند در همان روز به شهر خود برگردند.

10
دیدگاه بگذارید

avatar
200
  Subscribe  
Notify of
زارع
زارع

سلام وقت بخیر شما پنجشنبه هم وقت لیزر فیستول میدین؟

انسی
انسی

سلام من یه توده کنار مقعدم داشتم که بعد از یه مدت باز شد و ازش عفونت خارج شد هنوزم قطع نشده با یکی دوتا دکتر گفتم تشخیص فیستول دادن لطفا شماهم راهنمایی میکنید

مرادی
مرادی

چرا تو واتساپ کسی جواب نمیده ویزیت آنلاین ندارید مگه؟

نغمه
نغمه

سلام شما فقط تو تهران هستید

پری
پری

سلام خانم ۶۳ ساله هستم فیستول دارم تقریبا ۶ ماهه و عفونت ازش خارج میشه آنتی بیوتیک تجویزی میکنید؟