هزینه عمل کیست مویی

هزینه لیزر کیست مویی و عمل جراحی؛ شرایط بیمه ۱۴۰۳

به بازگشت مو به زیر پوست بالای مقعد کیست مویی یا سینوس پیلونیدال گفته می‌شود که معمولا با تورم، درد و ترشح عفونت همراه است. در این مقاله قصد داریم به بررسی هزینه جراحی و لیزر کیست مویی با روش‌های مختلف بپردازیم:

هزینه لیزر کیست مویی

برای درمان کیست مویی راهی به جز جراحی و لیزر وجود ندارد، اما بعضی از بیماران به دلیل ترس از جراحی و همچنین هزینه عمل جراحی و لیزر کیست مویی درمان این عارضه را به تاخیر می اندازند.

استفاده از داروهای آنتی بیوتیک و روش های خانگی تاثیر چندانی در درمان این عارضه نخواهد داشت، زیرا باید عفونت و مواد زائدی که در زیر پوست ایجاد شده بطور کامل تخلیه شود.

اگر به موقع برای درمان این عارضه اقدام نکنید عفونت به بافت های اطراف گسترش پیدا می کند و علاوه بر سخت تر شدن شرایط، هزینه جراحی کیست مویی افزایش می یابد.

به این مقاله نیاز دارید؟ درمان کیست مویی با لیزر در یک جلسه

در حال حاضر علاوه بر روش های قدیمی جراحی، از روش نوین لیزر برای درمان کیست مویی استفاده می شود که به دلیل سهولت و مزایای زیادی که دارد بسیار مورد استقبال بیماران قرار گرفته است.

در قدم اول برای تعیین هزینه عمل کیست مویی باید به دکتر متخصص مراجعه کنید تا معاینات لازم انجام شده و وضعیت بیماری شما بررسی شود. بدون بررسی شرایط بیماری امکان اعلام هزینه وجود نخواهد داشت.

مشاوره برای تعیین هزینه

می توانید برای تعیین هزینه لیزر کیست مویی در واتساپ با مشاوران ما در تماس باشید.

عوامل موثر بر هزینه

بعد از مراجعه به دکتر کیست مویی، با توجه به شرایط بیماری یکی از روش های جراحی باز، بسته و لیزر کیست مویی به شما پیشنهاد خواهد شد.

عوامل مختلفی در تعیین هزینه عمل کیست مویی تاثیر گذارند که برخی از آنها را در ادامه بررسی می کنیم:

  • دستمزد پزشکی که به آن مراجعه می کنید
  • هزینه بیمارستان یا کلینیک
  • وضعیت بیماری

آیا بیمه هزینه عمل کیست مویی را پرداخت می کند؟

بیمه معمولا هزینه جراحی هایی که در بیمارستان انجام می شوند و بیشتر از ۶ ساعت طول می کشند را پرداخت می کند. بنابراین برای دریافت هزینه لیزر کیست مویی باید از طریق بیمه تکمیلی تان اقدام کنید و بیمه تامین اجتماعی این هزینه به عهده نخواهد گرفت.

تفاوت هزینه جراح کیست مویی و لیزر کیست مویی

معمولا این تصور وجود دارد که هزینه درمان کیست مویی با لیزر از عمل جراحی کمی بالاتر است، اما اگر هزینه های جانبی جراحی را در نظر بگیرید متوجه این موضوع خواهید شد که تفاوت چندانی بین هزینه درمان در این دو روش وجود نخواهد داشت.

جراحی سنتی: جراحی کیست مویی به روش های سنتی به دو صورت باز و بسته انجام می‌شود. این نوع جراحی ها باید تحت بیهوشی کامل و در بیمارستان انجام شوند. 

بیمار معمولا از روز قبل از عمل در بیمارستان بستری می شود و تا یک روز بعد تحت نظر خواهد بود. بنابراین علاوه بر هزینه جراحی، هزینه بستری شدن در بیمارستان، مراقبت‌ها و دوران نقاهت طولانی بعد عمل هم به این هزینه اضافه می شود.

به علاوه احتمال عفونت در محل جراحی و بازگشت مجدد بیماری هم وجود خواهد داشت. البته هزینه عمل کیست مویی در بیمارستان و تحت بیهوشی معمولا توسط بیمه پرداخت می‌شود.

عمل لیزر کیست مویی: درمان کیست مویی با لیزر در کلینیک و به صورت سرپایی انجام می‌شود. این عمل نیازی به بیهوشی ندارد و در کمتر از نیم ساعت به پایان می‌رسد.

بعد از لیزر نیازی به گذراندن دوران نقاهت طولانی و مراقبت‌های بعد از عمل وجود نخواهد داشت. بنابراین در این روش از هیچ یک از هزینه‌های جانبی بستری و دوران استراحت طولانی خبری نیست.

احتمال بازگشت بیماری و یا عوارض بعد از جراحی هم وجود نخواهد داشت.

بنابراین هزینه درمان کیست مویی با لیزر تقریبا با عمل جراحی برابر است، با این تفاوت که بیمار در روش لیزر مجبور به تحمل درد، ناراحتی و دوران نقاهت سخت نخواهد بود.

تعیین سریع وقت لیزر کیست مویی

برای تعیین وقت لیزر در کمترین زمان می توانید از طریق شماره های زیر با کلینیک تماس بگیرید.

سوالات متداول هزینه کیست مویی

30
دیدگاه بگذارید

avatar
200
  Subscribe  
Notify of
بهادر
بهادر

هزینه تقریبی عمل لیزر کیست مویی چقدره

غزل
غزل

سلام من بالای باسنم ورم کرده خیلی و سخت میتونم بشینم دلیلش چیه میتونه کیست مویی باشه

حدادی
حدادی

سلام دکتر برای من تشخیص عمل کیست مویی دادن ولی من از جراحی میترسم و میخوام لیزر کنم نمیشه یه هزینه حدودی بگید یا باید حضوری بیام حتما؟

فرشته شهبازی
فرشته شهبازی

سلام ببخشید دکتر به من گفته باید عمل کیست مویی انجام بدم و باید از بیمارستان وقت بگیرم میخوام بدونم شما تو مطب عمل انجام میدین؟ هزینش بیشتر از بیمارستانه؟

علیمردان
علیمردان

سلام میشه تو واتساپ جواب بدین من میخوام عمل کیست مویی انجام بدم

مینا
مینا

سلام دکتر تشخیص کیست مویی برام داده راهی بجز عمل ندارم؟

حسین
حسین

سلام کلینیک چه روزهایی بازه؟ باید حتما برای معاینه وقت بگیریم؟

فرید
فرید

سلام من بیمه تکمیلی دارم هزینه لیزر کیست مویی و میده؟

علی
علی

سلام میشه بگید هزینه عمل کیست مویی چقدره و آیا با بیهوشی انجام میشه؟

آرزو
آرزو

سلام من دانشجوام و کیست مویی دارم که جدیدا خیلی اذیتم میکنه هزینه عمل برام مهمه میشه حدودشو بگید

mahta
mahta

من که مجبور شدم دوبار پول عمل بدم کلی هم اذیت شدم اگه میدونستم از همون اول لیزر کیست مویی انجام میدادم

علی
علی

من شنیدم هزینش خیلی زیاد میشه درسته

طهرانی
طهرانی

سلام من بیمه تکمیلی پارسیان دارم شما قرارداد دارید؟

مهران
مهران

سلام لیزر دونوع‌ هست؟ اخه‌ یه ملیپ‌ دیدم‌ از لیزر‌ به عنوان‌ تیغ‌ جراحی استفاده‌ میکرد‌ که هیچ‌ تفاوتی‌ با جراحی‌ نداره ! شما اینجا‌ چطوری‌ هستش؟

صحرا
صحرا

سلام شماره تلفن برای تماس میذارید