هزینه درمان فیستول با لیزر

هزینه درمان فیستول با عمل لیزر در بیمارستان و کلینیک۱۴۰۳

جراحی و لیزر تنها راه های تخلیه عفونت فیستول هستند و نکته حائز اهمیت برای بیماران، هزینه درمان فیستول با لیزر و جراحی است. این بیماری عفونی و آزار دهنده مقعدی در اثر ایجاد مجرایی غیر طبیعی مابین دو عضو از بدن روی می‌دهد و دیواره کانال مقعدی به پوست اطراف مقعد متصل می‌شود.

در ادامه همراه ما باشید تا به سوالات شما درباره این بیماری، علائم و دلایل و هزینه درمان فیستول با روش‌های گوناگون پاسخ دهیم:

فیستول مقعد و هزینه درمان

با ایجاد مسیر فیستول تمام آلودگی‌های کانال مقعد که قسمتی از روده بزرگ به شمار می‌رود، به سطح پوست اطراف مقعد منتقل خواهد شد. از همین روی زخم فیستول مقعدی به شدت عفونی است و اکثر بیماران ترشحات چرکی و بدبو از این مجرای را تجربه می‌کنند.

مطلب مرتبط: فیستول چیست؟

هزینه درمان فیستول با لیزر

برخی از بیماری‌هایی که ممکن است زمینه را برای فیستول مهیا کنند، شامل کرون روده، دیورتیکولیت، کولیت اولسراتیو و غیره می شود. این بیماری‌ها با ایجاد التهاب و عفونت در روده موجب بروز آبسه شده و آبسه‌های درمان نشده در ۵۰% از مواقع به فیستول مقعدی تبدیل می‌شوند.

از علائم فیستول مقعدی می‌توانیم به بروز آبسه‌های مکرر، درد، سوزش، خارش و ترشحات بد بو اشاره کنیم.

مشاوره آنلاین هزینه لیزر فیستول

برای آگاهی از هزینه لیزر می‌توانید از طریق واتساپ برای مشاوران ما عکس ارسال کنید.

آنچه در مورد درمان فیستول مقعدی مسلم است روش درمان های تهاجمی است. زیرا این بیماری با استفاده از درمان های خانگی بهبود نیافته و تا به حال هیچ درمان دارویی نیز برای آن کشف نشده است.

به این مقاله نیاز دارید: درمان فیستول با لیزر در یک جلسه

هزینه درمان فیستول با لیزر

بهترین و موثر ترین روش درمان فیستول با لیزر است. لیزر موجب می شود، بیماری به طور قطع و برای همیشه درمان شود. لیزر هیچ آسیبی به عضله اسفنکتر مقعدی وارد نکرده و دیگر مشکلات جراحی مثل به جای ماندن اسکار بر روی پوست، درد، خونریزی، عفونت، بستری شدن در بیمارستان و دوره نقاهت طولانی مدت را ندارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های لیزر که کمتر به آن پرداخته می شود، هزینه مناسب لیزر درمانی در کنار ده‌ها مزیت دیگر آن است. هزینه درمان فیستول با لیزر بسته به کلینیک انتخابی شما، پزشکی که لیزر را انجام می دهد، میزان و شدت بیماری و …. تعیین می شود.

برای آشنایی با نحوه انتخاب بهترین دکتر فیستول به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

تعیین وقت معاینه برای تشخیص فیستول

برای تعیین وقت معاینه فیستول می‌توانید با کلینیک درمان لیزر تماس بگیرید.

شرایط بیمه‌ برای هزینه عمل فیستول

البته در نظر داشته باشید، هزینه لیزر فیستول توسط بیمه‌های درمانی و تامین اجتماعی تقبل نخواهد شد. زیرا بیمه‌ها هزینه درمان‌های سرپایی و کمتر از ۶ ساعت بستری در بیمارستان را نمی‌پردازند.

البته ممکن است بیمه‌های تکمیلی بخشی از هزینه درمان با لیزر را پرداخت کنند که در این خصوص باید از مراکز بیمه تکمیلی خود سوال کنید.

مقایسه هزینه جراحی و لیزر فیستول

درمان پزشکی فیستول شامل جراحی برای برطرف کردن مجرای ایجاد شده و عفونت است. جراحی فیستول در کنار تمامی معایب این روش مانند درد، خونریزی، دوره نقاهت طولانی مدت وعوارض داروی بیهوشی، ریسک بالایی دارد.

حتی با در نظر گرفتن شرایط بیمه، باز هم هزینه درمان فیستول با لیزر مقرون به صرفه تر از جراحی است، زیرا که جراحی نیازمند دوره نقاهت طولانی مدت است و حتی به چندین هفته استراحت نیاز دارد که این امر خود هزینه‌های سنگینی را به دنبال دارد.

ضمن آنکه ممکن است درمان جراحی قطعی نباشد و نیاز به تکرار مجدد این روش درمانی داشته باشید و این یعنی پرداخت هزینه‌ای مجدد.

همچنین عمل فیستول ممکن است موجب آسیب به عضله اسفنکتر مقعدی شود که بی اختیاری را به دنبال خواهد داشت.

به علاوه اینکه اگر جراحی فیستول در بیمارستان خصوصی انجام شود، بیمه بخش زیادی از هزینه را متقبل نمی‌شود و به عهده بیمار خواهد بود.

سوالات متداول هزینه فیستول

32
دیدگاه بگذارید

avatar
200
  Subscribe  
Notify of
مسلمی
مسلمی

یعنی هزینه لیزر فیستول از جراحی تو بیمارستان کمتره؟

داوودی
داوودی

هزینه لیزر فیستول واژن میشه بگین

فرامرزی
فرامرزی

سلام
اگر در واتساپ عکس ارسال کنیم هزینه لیزر فیستول و میگید؟

حسینی
حسینی

سلام من یه بار فیستولمو عمل کردم ولی دوباره برگشته میخوام بدونم لیزر روش مظمئنی هست و اینکه چقدر هزینه درمانم میشه نمیشه حدودی بگین

هاشم زاده
هاشم زاده

واقعا لیزر فیستول ارزون تر از جراحیه؟هزینه رو میگید حدودشو؟

خدایی
خدایی

میشه تو واتساپ هزینه درمان فیستول بگید من راهم دوره

ساجدی
ساجدی

سلام هزینه حدودی عمل فیستول با لیزر چقدره؟

امیر رادمنش
امیر رادمنش

سلام وقت شما بخیر دکتر جان من چند وقته ترشح مقعدی دارم که بدبو هست یکی از دوستانم پزشک هستن گفتن ممکنه فیستول باشه میخوام بدونم چجوری باید درمانش کنم دارویی داره

م ن
م ن

میشه بگید ترشحات روی مدفوع دلیل فیستول هست یا نه

شاهد
شاهد

سلام وقتتون بخیر من رخیلی وقته فیستول دارم الان خیلی برام آزاردهنده شدن میخوام عمل کنم میشه هزینه حدودیشو بگید؟ عفونت فیستولم خیلی زیاده

مینا
مینا

سلام میشه هزینه جراحی و لیزر فیستول رو بگید؟

ماهان
ماهان

من زنگ زدم گفتن برای هزینه باید حضوری بیای حدودشو بگید لطفا

جواهری
جواهری

سلام من فیستول و شقاق باهم دارم هزینه درمانش چقدر میشه

سهیل
سهیل

سلام دکتر من عمل کردم دوباره برگشته الان میخوام لیزر انجام بدم میشه هزینه رو بگید؟

فریده
فریده

ممکنه خود فیستول به مرور زمان و خود به خود خوب شه؟