هزینه درمان عمل جراحی بواسیر یا هموروئید با لیزر

هزینه جراحی بواسیر با لیزر و تعرفه بیمه – تخفیف آخر سال ۱۴۰۲

بیماری بواسیر یا همان هموروئید از عارضه های به شدت آزار دهنده و دردناک بوده تا جایی که ممکن است روند زندگی عادی فرد را با اختلال مواجه کند. بنابراین درمان این عارضه در اولویت است و در این مقاله قصد داریم به بررسی هزینه عمل بواسیر با لیزر و جراحی بپردازیم:

اگر بخواهیم این بیماری را در یک جمله خلاصه کنیم، می توانیم بگوییم هموروئید گشاد شدن عروق (سیاهرگ) در کانال مقعد و یا خارج از آن بر روی دریچه مقعد است که التهاب آن را در پی دارد.

مطلب مرتبط: بیماری بواسیر یا هموروئید چیست؟

این بیماری در مراحل پیشرفته و یا در صورت عود مکرر می تواند بیمار را از انجام کارهای روزمره مانند نشستن باز دارد. علت این امر عمدتاً وارد آمدن فشار به این عروق در اثر عوامل متعدد است. اما شایع ترین علت معمولاً ابتلای طولانی مدت به یبوست است.

برای درمان این بیماری روشهای مختلفی پیشنهاد می شود که هر کدام مزایا و معایب مربوط به خود را دارند و از لحاظ هزینه هم متفاوتند.

یکی از بهترین و جدیدترین متدها که هزینه مناسبی هم دارد، درمان با لیزر است. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با هزینه عمل بواسیر با لیزر و روش های سنتی بحثی اختصاصی داشته باشیم. پس حتما تا انتها همراه ما باشید:

مشاوره آنلاین تعیین هزینه

قبل از اینکه روش درمان بیماری تان را انتخاب کنبد، می توانید از طریق شماره زیر و در واتساپ از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

هزینه جراحی و لیزر بواسیر چگونه تعیین می‌شود؟

درمان بواسیر با لیزر به عنوان بهترین روش درمان این بیماری شناخته می شود. در این روش به جای استفاده از تیغ جراحی از اشعه لیزر برای برش بافت آسیب دیده استفاده می شود.

اشعه لیزر موجب میشود، همزمان با برش بافت، اعصاب و عروق آسیب دیده ترمیم شوند. همین امر درد بیمار و شدت خونریزی را به حد قابل توجهی کاهش می دهد.

هزینه جراحی بواسیر با لیزر وابسته به فاکتورهای مختلفی است، از همین روی تعیین دقیق قیمت کار مشکلی است و مسلماً برای هر بیمار متفاوت خواهد بود.

اما به طور کلی حدود سه تا شش میلیون تومان در سال ۱۴۰۲ می‌باشد. اگر قصد دارید، اطلاع دقیقی از این مبلغ داشته باشید میتوانید با مشاوران ما تماس گرفته و یا بصورت حضوری و رایگان توسط پزشک معاینه گردید.

لازم به ذکر است، که این مبلغ بسته به مقدار دستمزد جراح، هزینه کلینیک یا مطب و لوازم مصرفی و همینطور میزان پیشرفت بیماری و متغیر است.

مشاوره برای هزینه جراحی هموروئید در سال ۱۴۰۳

برای تعیین وقت معاینه و مشاوره درباره هزینه جراحی بواسیر از طریق تلفن زیر با کلینیک تماس بگیرید. 

میزان پیشرفت بیماری در تعیین هزینه جراحی سنتی هموروئید هم تاثیرگذار است. برای انجام این عمل بیمار باید در بیمارستان بستری شود.

جراحی سنتی تحت بیهوشی انجام می شود و دوران نقاهت و استراحت آن بین ۲ تا ۴ هفته است. بنابراین علاوه بر بستری شدن در بیمارستان، هزینه های جانبی و دوران نقاهت طولانی هم باید در نظر گرفته شود.

تاثیر شدت بیماری بر هزینه لیزر بواسیر (هموروئید)

همان طور که اشاره شد، این بیماری در اثر گشاد شدن سیاهرگ ها در داخل کانال مقعد (بواسیر داخلی) و یا خارج از آن (بواسیر خارجی) ایجاد می شود.

در نوع داخلی با گذشت زمان از شروع علائم و در صورت بی توجهی به درمان، عارضه پیشرفت کرده و این سیاهرگ آسیب دیده به مرور دچار پرولاپس یا افتادگی می شوند. در این صورت زائده ای گوشتی از مقعد خارج شده و در مراحل پیشرفته تر حتی با فشار دست نیز به داخل بر نمی‌گردد.

سیاهرگ آسیب دیده در اغلب موارد بهبود نمی یابد و لازم است توسط دکتر هموروئید معاینه و درمان گردد.

دو روش درمانی وجود دارد، روش اول جراحی سنتی می باشد که تقریبا منسوخ شده است و روش دوم عمل سرپایی هموروئید با لیزر می باشد.

هرچقدر شدت پیشرفت بیماری بیشتر باشد، درمان آن پیچیده تر است و در نتیجه درمان آن سخت تر خواهد بود.

تعرفه بیمه هزینه عمل بواسیر در سال ۱۴۰۳

نکته مهمی که در رابطه با هزینه درمان بواسیر (هموروئید) با لیزر وجود دارد، این است که این مبلغ توسط بیمه‌ تامین اجتماعی پرداخت نمی‌شود.  زیرا بیمه درمانی هزینه عمل سرپایی و زیر ۶ ساعت بستری در بیمارستان را نمی پردازد. البته برخی از بیمه‌های تکمیلی آن را پوشش میدهند و پرداخت میکنند.

در کل با توجه به اینکه با استفاده از لیزر نیاز به بستری و دوران نقاهت پس از درمان ندارید، هزینه آن به مراتب نسبت به شیوه سنتی جراحی در بیمارستان به مراتب پائین تر می باشد.

از دیگر مزیت های درمان با لیزر می توانیم به این موارد اشاره کنیم:

  •  درمانی سرپایی و سریع (در کمتر از نیم ساعت)
  • بدون ایجاد احساس درد با حداقل خونریزی ( زیرا لیزر همزمان با برش بافت ها و اعصاب آسیب دیده را ترمیم می کند.)
  • بدون آسیب به بافت های اطراف ناحیه
  • بدون نیاز به طی کردن دوران نقاهت طولانی
  • بدون نیاز به تعویض پانسمان

مزایای لیزر باعث شده این روش درمانی از استقبال بالای بیماران برخوردار باشد و در مقایسه با سایر روشهای درمانی نظیر جراحی از نظر اقتصادی نیز به صرفه خواهد بود.

سوالات متداول هزینه درمان هموروئید

38
دیدگاه بگذارید

avatar
200
  Subscribe  
Notify of
trackback

[…] هزینه لیزر بواسیر یا هموروئید بسته به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. این هزینه معمولاً مابین ۲ تا ۳ میلیون متغیر است. از فاکتور هایی که در تعیین هزینه تاثیرگذار هستند، می توانیم به نوع بواسیر (داخلی یا خارجی)، میزان دستمزد جراح، نوع لیزر، شهر یا منطقه ای که در آن درمان انجام می شود، اشاره کنیم. […]

صالحه
صالحه

سلام بواسیر من درجه سه ونیاز به عمل داره ولی از عمل میترسم از خراسان شمالی هستم با لیزر تقریبا چید هزینه میبره چند روز باید تهران باشیم

هدایت
هدایت

سلام دکتروقت عالی بخیر من ۶۴سالمه بیماری هموروئید دارم وحدود۲۰سال پیش یکبارعمل انجام داده ولی دوباره عودکرده آیالازم است جراحی کنم .ودارو هم جواب نداده .لطفا آهنگایی بفرمائید.متشکرم.

مراجع
مراجع

سلام دختر من ۱۹ سالشه و شقاق داره دکتر گفت باید جراحی کنه.هزینه جراحی و لیزر شقاق چقدر باهم فرق داره؟

خادمی
خادمی

سلام من دو هفتس خونریزی دارم دیشب تو آینه دیدم که یکم سمت چپ مقعدم قرمز و ملتهبه ممنه بواسیر باشه و اگه آره باید برای درمانش چیکار کنم

زهرا
زهرا

سلام میشه هزینه درمان بواسیر داخلی و خارجی با لیزر و بگید

آقایی
آقایی

سلام میشه بگید هزینه عمل بواسیر با لیزر و بیمه پرداخت میکنه یا نه

سپهر
سپهر

سلام دتر من دو ساله بوسیر دارم الان خیلی گوشت اضافه آورده این با لیزر درمان میشه؟

خانی
خانی

سلام هزینه حدودی رو میگید

زهره
زهره

سلام
من ۸سال پیش جراحی هموروئید انجام دادم ولی اصلا خوب نشدم یعنی بد جراحی کرد .مشکلم بدتر شد عمل دفع مدفوع سختر شدآیا دوباره می تونم عمل لیزر انجام بدم وخوب بشم

محمود
محمود

سلام بیمه نیروهای مسلح و سربازی کجا ها قبول میشه

یسنا
یسنا

سلام میشه شماره تلفن بدین برای تعیین وقت من چندماهه بواسیر دارم و با دارو میتونم درمانش کنم

طالب زاده
طالب زاده

سلام عمل بواسیر چقدر هزینشه تقریبا من راهم دوره تلفن هم ندارید زنگ بزنم

زهرا
زهرا

سلام خسته نباشید. ممکنه بواسیر به سرطان تبدیل شه؟

شیرین
شیرین

داروهای درمان بواسیر تحت پوشش بیمه هست یا نه؟

زهره
زهره

سلام. شما اطلاع دارید کدوم بیمه هزینه لیزرو پرداخت می کنه؟

سارا
سارا

لیزر از جراحی ارزونتره؟

پرستو
پرستو

هزینه درمانو قسطی هم می شه پرداخت کرد؟

علی
علی

چگونه می‌توان هزینه جراحی بواسیر را کاهش داد؟

ریحانه
ریحانه

سلام خسته نباشید با چه بیمه هایی برای کاهش هزینه قرار داد دارید