عکس دکتر بواسیر

دکتر بواسیر پزشک متخصص هموروئید{نوبت دهی انلاین}

انتخاب بهترین دکتر بواسیر اهمیت بسیار زیادی در تعیین نوع درمان و طول مدت زمان درگیری با بیماری دارد. پزشک متخصص بواسیر باید تجربه و تخصص کافی در این زمینه را دارا بوده و بتواند به نحو احسن بیماری را مهار نماید. در غیر این صورت بیماری پیشرفت خواهد کرد.

به طور کلی انتخاب پزشک بواسیر تعیین کننده نتیجه درمان است و هر چقدر پزشک در این زمینه مهارت کافی داشته باشد، نتیجه درمان بهتر خواهد بود. در ادامه به معرفی دکتر خوب برای درمان هموروئید می‌پردازیم.

هموروئید چیست و چگونه درمان می شود؟

بیماری بواسیر یا هموروئید که یکی از شایع ترین عوامل احساس ناراحتی در ناحیه مقعد شناخته شده، به دلیل ایجاد تورم و کشیدگی در رگ های انتهای راست روده و رکتوم ایجاد می‌شود. 

ممکن است فردی فقط دچار بیرون زدگی هموروئید شده باشد و فرد دیگر تمام علائم دردناک این بیماری مثل درد، تورم و خونریزی را تجربه کند. علائمی که این بیماری ایجاد می کند در هر فردی متفاوت است.

توصیه ما این است که با مشاهده هر یک از علائم هموروئید (حتی خفیف) حتما به پزشک مراجعه کنید. زیرا روند درمان این عارضه در مراحل ابتدایی بسیار آسان تر است. اگر بیماری پیشرفت کند و به بواسیر درجه ۳ و ۴ تبدیل شود، تنها راه درمان، عمل جراحی و لیزر است.

{درباره درمان بواسیر با لیزر و عمل جراحی هموروئید در مقاله مربوطه بطور کامل توضیح داده ایم}

دکتر بواسیر یا متخصص هموروئید کیست؟

دکتر بواسیر همان پزشک متخصص گوارش است، البته در این مورد پزشک جراح نیز می تواند گزینه خوبی برای معاینه و درمان بیماری باشد. از آنجایی که هموروئید به طور مستقیم با روده و سیستم گوارشی فرد در ارتباط است، می توان آن را به نوعی بیماری گوارشی نیز تلقی نمود. از همین روی متخصص بواسیر و هموروئید را می توان دکتر متخصص گوارش معرفی نمود.

البته دکتر جراح عمومی که سابقه کافی در زمینه جراحی و لیزر بواسیر را داشته باشد هم می تواند به عنوان دکتر هموروئید، بیماری شما را درمان کند.

دریافت وقت معاینه (نوبت)و درمان بواسیر در تهران

برای تعیین وقت مشاوره و درمان بواسیر از طریق شماره زیر با درمان لیزر تماس بگیرید.

انتخاب دکتر متخصص جراحی بواسیر

مهم ترین نکته در انتخاب پزشک علاوه بر تخصص، تجربه تشخیص دقیق و همچنین درمان های موفق است که نقش مهمی در درمان بیماری دارد.

پزشک باید توانایی کافی در تشخیص نوع هموروئید شما و همچنین انتخاب بهترین روش درمان را داشته باشد و اطلاعات کافی درباره نحوه درمان، دوران نقاهت و عوارض احتمالی را به بیمار ارائه دهد.

دکتر بواسیر

بهترین دکتر هموروئید در تهران

اگر به دنبال بهترین دکتر هموروئید در تهران هستید، می توانید کلینیک درمان لیزر را انتخاب کنید. این مجموعه با سابقه‌ای بیش از ده سال و با بکارگیری بهترین کادر و پزشک متخصص بواسیر، یکی از مراکز تخصصی در زمینه عمل لیزر هموروئید و سایر بیماری‌های نشیمنگاهی شناخته می‌شود.

با کلینیک درمان لیزر تماس بگیرید

اگر قصد درمان بواسیر را تحت نظر دکتر متخصص هموروئید را دارید، با بهترین کلینیک تهران یعنی درمان لیزر تماس بگیرید.

به علاوه این مرکز مجهز به دستگاه های پیشرفته بوده و درمان هموروئید با لیزر توسط پزشک متخصص انجام می گیرد. استفاده از دستگاه لیزر در این کلینیک موجب شده بیماری در کمترین زمان ممکن، بدون درد یا خونریزی درمان شود.

این روش درمان در صورتی که توسط پزشک متخصص صورت گیرد نتیجه ای قطعی داشته و می‌تواند به طور کلی بیماری را ریشه کن نماید.

سوالات متداول دکتر هموروئید

دیدگاه بگذارید

avatar
200
  Subscribe  
Notify of