عکس فیستول مقعدی

عکس فیستول مقعدی، شکل ظاهری و تصاویر واقعی

فیستول مقعدی یکی از بیماری های آزار دهنده ناحیه مقعدی است که در اثر اتصال غیر طبیعی میان دو ارگان از بدن ایجاد می‌شود. در عکس فیستول مقعدی مشاهده می‌کنید که معمولا اتصال مابین بخش انتهایی روده و پوست اطراف مقعد رخ می‌دهد. البته که در صورت ابتلا به چنین بیماری نیازی به نگرانی نیست، زیرا روش نوین درمانی به کمک بیماران آمده و بدون ایجاد هیچ عوارضی این مشکل را خیلی سریع حل می‌کند.

مطلب مرتبط: فیستول چیست؟

اما هدف ما از این صفحه کمک به تشخیص سریع و به موقع این عارضه توسط بیماران، با مشاهده عکس و تصاویر فیستول مقعدی است. زیرا هر چقدر سریع تر این بیماری شناسایی و درمان شود، نتیجه حاصل شده موفق‌تر خواهد بود.

تنها راه برای درمان فیستول و تخلیه عفونت این عارضه، روش‌های جراحی و لیزر است.

برای درمان فیستول اقدام کنید

همین حالا از طریق شماره زیر برای تعیین وقت معاینه و درمان فیستول اقدام کنید.

عکس فیستول مقعدی

همان طور که در عکس فیستول مقعدی مشهود است، این بیماری در واقع مسیری غیر طبیعی است که دو بخش از بدن را به هم متصل می کند. در تمامی این فیستول های مقعدی مسیر از قسمت راست روده که همان بخش انتهای روده است شروع شده و با عبور از عضله اسفنکتر به سطح پوست راه پیدا می کند. در نتیجه سوراخی عمیق بر روی پوست قابل مشاهده است.

انواع مختلف فیستول

ماهیت این بیماری عفونی بودن آن است و در واقع علت اصلی فیستول، عفونتی درمان نشده است. مشاهده عکس فیستول مقعدی نیز بر گفته ما صحه می‌گذارد. با دقت به این عکس نگاه کنید عفونت، التهاب و قرمزی به وضوح در این عکس‌ها مشخص است. تب نیز نشانه ای از عفونت است.

بیشتر بخوانید: انواع فیستول مقعدی

عکس فیستول مقعدی

در برخی موارد ممکن است، بیمار دچار آبسه شود. آبسه نه تنها علتی برای بیماری است بلکه می‌تواند از علائم آن نیز باشد. درد، سوزش، خارش و ترشحات چرکی و بد بو از دیگر علائم بیماری است که می‌تواند به تشخیص کمک کند.

تصاویر فیستول

در مواردی عفونت دریچه ورودی فیستول را مسدود کرده و این امر امکان تشخیص را برای بیماران مشکل‌تر می‌کند.

تصاویر فیستول مقعدی

این بیماری در مقایسه با سایر بیماری‌های نشیمنگاهی مانند شقاق، بواسیر و … شیوع کمتری داشته و اغلب بیماری‌های عفونی زمینه مربوط به دستگاه گوارش عامل این بیماری می شوند. با این حال نباید از کنار آن به سادگی عبور کرد.

اگر با مشاهده عکس فیستول مقعدی به بیماری خود شک دارید، قبل از هر اقدامی به پزشک متخصص مراجعه کنید تا روند درمان را هرچه سریع تر انجام گرفته و از بروز عوارض جدی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: دکتر فیستول مقعد

شاید تعدادی از بیماران با مشاهده این تصاویر فیستول مقعدی دچار اضطراب و نگرانی شوند. به خود ترس و اضطراب راه ندهید! خوشبختانه بیماری قابل درمان است و می توان آن را بدون هیچ نگرانی درمان نمود. فقط توصیه می کنیم در انتخاب روش درمان دقت داشته باشید.

چرا که این مسیر از عضله اسفنکتر (عضله ای که به عمل دفع کمک می کند) که عضله ای حساس است عبور کرده و هر خطایی در درمان می تواند عوارض بعدی نظیر بی اختیاری در کنترل گاز روده و مدفوع را به دنبال داشته باشد. تجربه نشان داده امکان این خطا در روش‌های جراحی بیشتر است.

عکس فیستول قبل و بعد از جراحی

اگر می‌خواهید بیماری شما خیلی سریع، سرپایی و با کمترین هزینه درمان شود، درمان فیستول با لیزر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. لیزر دقت بالایی داشته و این بیماری حساس را بدون ایجاد عوارضی نظیر عفونت، بی اختیاری و… درمان می‌کند. در ادامه عکس قبل و بعد از لیزر فیستول را مشاهده می‌کنید.

عکس قبل و بعد از جراحی

همچنین با مشاهده تصاویر واقعی فیستول قبل و بعد از جراحی با نحوه درمان این عارضه بیشتر آشنا خواهید شد.

مطلب مرتبط: عمل جراحی فیستول

تصاویر واقعی عمل فیستول

سوالات متداول

6
دیدگاه بگذارید

avatar
200
  Subscribe  
Notify of
بهرامی
بهرامی

سلام واقعا بعد از لیزر فیستول مثل این عکسی که گذاشتید زخم جمع میشه؟

قاسمی
قاسمی

سلام من کنار مقعدم یه غده زیر پوستی هست دو سال پیش به اندازه لوبیا بود و کم کم محو شد الان دوماهه باز این غده پیدا شده ولی خیلی بزرگه و خیلی دردناکه .

زهرا
زهرا

با این عکسا به نظر میاد فیستول خیلی خطرناکه. درسته؟